Banker's Review Online - Τρέχον Τεύχος

Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Retail Banking

Ένθετο - The CustomerCentric Bank: Κάτι αλλάζει στην επικοινωνία με τον πελάτη locked
Η μετά την κρίση οικονομική συμπεριφορά των τραπεζικών πελατών πολύ λιγα κοινά έχει με τις ανάγκες τους για τραπεζικά προϊόντα πέντε χρόνια πριν: η ανασφάλεια στη χρήση πιστωτικών καρτών από μέρους των καταναλωτών, η «απαίτησή» τους για περισσότερα benefits από την τράπεζά τους και η ανάγκη τους για ειλικρίνεια και διαφάνεια στην επικοινωνία μαζί τους αλλάζει άρδην την αντίληψη για το πώς πρέπει να είναι η πελατοκεντρική τράπεζα.

Operations and IT

Δύο διαδρομές οδηγούν στο μέλλον των ATM locked
Σε μια περίοδο που η μείωση του κόστους έχει γίνει η εύκολη λύση, μια εικόνα από το μέλλον των ATMs ανοίγει μια δεύτερη διαδρομή.

Strategy and Development

Στον κόσμο των ηλεκτρονικών πληρωμών locked
Οταν τίθεται θέμα επιλογής τρόπου πληρωμής, τίποτε δεν είναι πιο βολικό από τις ηλεκτρονικές πληρωμές... Το μόνο που χρειάζεται είναι να συμπληρώσεις κάποιες πληροφορίες σε έναν Web browser και να κάνεις μερικά κλικ με το ποντίκι. Είναι λογικό λοιπόν να βλέπουμε ότι όλο και περισσότεροι στρέφονται προς τις ηλεκτρονικές πληρωμές, γνωστές ως e-payment.

Human Capital

Mobile Workers: Μπορούν να είναι ευέλικτοι οι τραπεζικοί υπάλληλοι; locked
Πριν από μερικά χρόνια, η εργασία εκτός γραφείου εθεωρείτο συνώνυμο της ματαιοπονίας, ενώ, τόσο τα κόστη διαχείρισης των mobile workers, όσο και οι «ρωγμές» που οι αυτοί δημιουργούν στο σύστημα ασφαλείας (όταν μπαίνουν στο σύστημα πληροφοριών των εταιρειών από εξωτερικούς χώρους) αποτελούσαν ισχυρά αντικίνητρα για την «ανεξαρτητοποίηση» των εργαζομένων. Η αντίληψη αυτή σήμερα φαίνεται ξεπερασμένη, καθώς το mobile working αποτελεί μια από τις πιο δυνατές τάσεις στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Μπορεί όμως να εφαρμοσθεί και στις τράπεζες;

Marketing

Top 500 Banking Brands: Οι τραπεζικοί πρωταθλητές της καλής φήμης locked
Η HSBC διατήρησε την πρώτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη του The Banker «Top 500 Banking Brands», ενώ εντυπωσιακή ήταν η άνοδος της Εθνικής Τράπεζας στην 67η θέση, από την 84η που βρισκόταν πέρσι. Καλές επιδόσεις σημείωσαν και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, που κέρδισε 55 θέσεις στην φετινή κατάταξη, αλλά και η ATEbank, που βελτίωσε την θέση της κατά 7 θέσεις.

International Banking

Ένθετο - The Future of Banking in Greece: Το μέλλον των ελληνικών τραπεζών locked
«Nothing is over until the fat lady sings» λένε οι «φίλοι» μας στην Εσπερία, όταν θέλουν να πουν ότι δεν πρέπει να προδικάζουμε τίποτα πριν από το οριστικό του τέλος. Και σύμφωνα με τις εισηγήσεις τραπεζικών και αναλυτών στο συνέδριο των Financial Times «The future of banking in Greece», καμία «χοντρή κυρία» δεν έχει καταδικάσει την Ελλάδα σε οικονομική καταστροφή, ούτε έχει βάλει «ταφόπλακα» στα αναπτυξιακά σχέδια των ελληνικών τραπεζών. Να λοιπόν που μια ξένη ρήση, της οποίας οι ρίζες βρίσκονται στην όπερα, μπορεί να αποτελέσει την τέλεια απάντηση σε όλους όσοι εμφανίζονται «φανατικοί» της ελληνικής τραγωδίας.

Μόνιμες Στήλες

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778