Banker's Review Online - Τρέχον Τεύχος

Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Retail Banking

Ασφάλεια και καλύτερη εξυπηρέτηση αλλάζουν τα δεδομένα στο πλαστικό χρήμα
Τον Ιούλιο του 2011 μια σημαντική αλλαγή στη χρήση του πλαστικού χρήματος θα επιφέρει ριζικές αλλαγές στους τομείς του issuing και acquiring. Κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, συνδεδεμένης αναπόφευκτα πλέον με την κατανάλωση, χρησιμοποίησα τη χρεωστική μου κάρτα, η οποία τους τελευταίους μήνες, αντικαθιστά αρκετές φορές τα μετρητά στις συναλλαγές μου.

Operations and IT

Τεχνολογική ωριμότητα των τραπεζών και καινοτομία
Καθώς η εξάρτηση της επιχείρησης, ιδιαίτερα μιας τράπεζας, από την τεχνολογία της πληροφορικής (ΙΤ) εντείνεται συνεχώς, τα υψηλόβαθμα στελέχη, αλλά και οι CIOs, πρέπει να μπορούν να εκτιμήσουν το επίπεδο της τεχνολογικής ωριμότητας της επιχείρησης και την συμβολή της τεχνολογίας (του αντίστοιχου επίπεδου) στα επιδιωκόμενα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Strategy and Development

Ι LOVE Greece: Η επιστροφή
Ο τουρισμός αποτελεί διαχρονικά κινητήρια δύναμη για την οικονομία της Ελλάδας. Ωστόσο, αν και πολύτιμη για τη χώρα μας πηγή πλούτου, σπάνια έτυχε της βέλτιστης αξιοποίησης. Στην τρέχουσα περίοδο «έκτακτης ανάγκης», η τουριστική ανάπτυξη θα μπορούσε να είναι ένα από τα θεμέλια στηρίγματα της οικονομικής αναγέννησης.

Human Capital

Ευτυχία Κασελάκη, Τράπεζα Πειραιώς: Πρόγραμμα Χρηματοδότησης Μακροχρόνιας Aδειας «Sabbatical»
Η Ευτυχία Κασελάκη, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού Ομίλου, της Τράπεζας Πειραιώς μιλάει στο Banker’s review για το πρόγραμμα «Sabbatical» που πρόσφατα υλοποίησε η τράπεζα.

CSR

CSR: Πώς διαμορφώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των τραπεζών
Αν και οι τράπεζες δειχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για να αποκτήσουν περιβαλλοντική αυτογνωσία, χρειάζεται ακόμα αρκετή προσπάθεια για να αποτυπώσουν μια πλήρη εικόνα του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος. Σύμφωνα με την τεχνοκρατική προσέγγιση, ότι δεν είναι μετρήσιμο δεν μπορεί να βελτιωθεί. Επομένως, οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να βελτιώσουν την περιβαλλοντική τους εικόνα, θα πρέπει πρώτα να διαπιστώσουν, με ένα σαφή και συγκρίσιμο τρόπο, ποια είναι αυτή.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778