Banker's Review Online - Singapore... Sling

Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Retail Banking

Singapore... Sling

15 Νοεμβρίου 2012 | 00:00 Γράφει η Ισαβέλλα  Ζαμπετάκη Topics: Innovation

Η Σιγκαπούρη, μέσα από το πιλοτικό κατάστημα της τράπεζας DBS, επιδεικνύει το δικό της συνδυασμό μοντέρνας αρχιτεκτονικής και τελευταίας τεχνολογίας σε ένα δυνατό και κατακόκκινο “κοκτέιλ”.

ΗDBS, ή αλλιώς Development Bank of Singapore, είναι μία από τις μεγαλύτερες ασιατικές τράπεζες, με 200 υποκαταστήματα σε 15 αγορές και περισσότερους από 4 εκατ. πελάτες στη Σιγκαπούρη. Το νεότερό της κατάστημα έχει έκταση 800 τετραγωνικών μέτρων και ακολουθεί μια ενδιαφέρουσα αρχιτεκτονική διάταξη, το σχεδιασμό της οποίας ανέλαβε η allen international, με επικεφαλής του έργου τον σχεδιαστή Glynn Huaraka.

Το πιλοτικό αυτό κατάστημα μοιράζεται σε έξι ζώνες: την εξωτερική, τη ζώνη υποδοχής, τη ζώνη ταχείας εξυπηρέτησης, τη ζώνη των ταμείων, της αυτοεξυπηρέτησης και των συμβουλευτικών υπηρεσιών. Στην είσοδο του καταστήματος, οι “πρεσβευτές του καταστήματος” αναλαμβάνουν να υποδεχθούν τους πελάτες και να τους κατευθύνουν στο κατάλληλο σημείο προκειμένου να εξυπηρετηθούν. Οι “πρεσβευτές” αυτοί στέκουν πίσω από ελλιπτικά stands τα οποία και μπορούν να πολλαπλασιαστούν ή να μειωθούν ανάλογα με την κίνηση στο κατάστημα ανά ημέρα.

iPads, video wall και τεχνητή νοημοσύνη
Οι “πρεσβευτές” είναι επίσης εκείνοι που δίνουν στους πελάτες αριθμό προτεραιότητας και όσο οι δεύτεροι περιμένουν στη σειρά για να εξυπηρετηθούν, έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν συσκευές iPad για να συμπληρώσουν τις ηλεκτρονικές φόρμες που ενδεχομένως απαιτούνται για τη συναλλαγή τους. Η DBS εκτιμά ότι, με το να αξιοποιεί το χρόνο της αναμονής για την καταχώριση στοιχείων, μειώνει το χρόνο των συναλλαγών από τα 5 λεπτά, σε 2 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα. Στα iPads τα οποία βρίσκονται δίπλα στα καθίσματα της ζώνης αναμονής, τρέχουν πληροφορίες σχετικά με την τράπεζα και τις υπηρεσίες της, καθώς και mobile εφαρμογές της τράπεζας.

Έξω από το κατάστημα, ένα διαδραστικό video wall τεραστίων διαστάσεων προσελκύει το ενδιαφέρον των περαστικών. Μέσω κινήσεων των χεριών τους, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αλληλεπιδράσουν με μία εικονική υπάλληλο ανίχνευσης κινήσεων η οποία φέρει το όνομα New Asia και την όψη υπαλλήλου του καταστήματος. Δουλειά της New Asia είναι να αξιοποιεί την τεχνητή της νοημοσύνη για να βοηθά το κοινό να ανακαλύψει ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με την τράπεζα και τα προϊόντα της.

“Ένα τραπεζικό κατάστημα που διαθέτει οθόνη αλληλεπίδρασης που φτάνει από το ταβάνι μέχρι το πάτωμα, και iPads προς χρήση του κοινού κατά την αναμονή, αποτελεί ζωντανό παράδειγμα ενοποίησης της τεχνολογίας με την πελατειακή εμπειρία” δηλώνει σχετικά ο Michael Allen, CEO της allen international.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το πιλοτικό υποκατάστημα αποτελεί ένα μικρό μόνο μέρος των κεντρικών γραφείων της DBS, τα οποία καταλαμβάνουν 46 ορόφους και φιλοξενούν 4.800 εργαζόμενους. Αντίστοιχη φιλοσοφία αρχιτεκτονικής και λειτουργικότητας χαρακτηρίζει και τα γραφεία, τα οποία τοποθετούνται σε διάταξη “κυψέλης” ώστε να ενθαρρύνεται η συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων.

Banker's Review (T. 030)

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Banker's Review Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778