Banker's Review Online - Πιστωτική kids-size

Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Πιστωτική kids-size

1 Ιουλίου 2010 | 16:52 Γράφει η Ισαβέλλα  Ζαμπετάκη Topics: Innovation,Payments

Πιστωτική kids-size

Μια νέα υπηρεσία του διαδικτύου βάζει τα πιτσιρίκια στο τριπάκι της πίστωσης, ζητώντας τους να υποσχεθούν ότι θα πληρώσουν για τα χρήματα που τους δανείζει.

Η Kwedit, με σήμα την πάπια, πιστώνει στους ανήλικους χρήστες του διαδικτύου εικονικά χρήματα για να αγοράζουν επίσης εικονικά προϊόντα από και για το διαδίκτυο. Μπορούν για παράδειγμα να προμηθευτούν εικονική σκυλοτροφή για το εικονικό κατοικίδιό τους, αρκεί να υποσχεθούν ότι θα επιστρέψουν τα χρήματα αργότερα.

Κουάκ κουάκ...
Οσο ανόητο κι αν ακούγεται, πρόκειται για ένα μελετημένο επιχειρησιακό μοντέλο που στοχεύει σε μια διόλου ευκαταφρόνητη αγορά. Το 2008, 510 εκατ. δολ. δαπανήθηκαν για αγορές εικονικών αγαθών -από εικονική σκυλοτροφή αξίας 3 δολ. μέχρι εικονικό σκυλόσπιτο αξίας 333 δολ.- στις ΗΠΑ. Πέρσι, το ποσοστό αυτό σχεδόν διπλασιάστηκε και έφτασε τα 1,03 δισ. δολ. Οσο για φέτος, οι αναλυτές εκτιμούν ότι θα φτάσει στα 1,6 δισ.

Το Kwedit μαθαίνει στους μικρούς καταναλωτές πως, πέρα από το παραδοσιακό χαρτζιλίκι, έχουν στη διάθεσή τους και μια εναλλακτική πηγή χρηματοδότησης για τις ανάγκες τους: την πίστωση. Για το λόγο αυτό δέχτηκε, άλλωστε, σφοδρές επιθέσεις από τα αμερικανικά ΜΜΕ.

Το Kwedit πάλι, οχυρώνει την ηθική του μέσα στους εξής κανόνες: οι χρήστες της υπηρεσίας πρέπει να είναι άνω των 13 και η υπόσχεσή τους να αποπληρώσουν την πίστωση δεν είναι δεσμευτική. Αυτό σημαίνει ότι το 14χρονο σπλάχνο σας δεν κινδυνεύει να μάθει πριν της ώρας του τι σημαίνει κλήση υπενθύμισης από collections agent.

Ο εμπνευστής του Kwedit δηλώνει ότι το οραματίστηκε ως ακίνδυνο τρόπο εκμάθησης της έννοιας της πίστωσης από τους έφηβους, χωρίς τις δυσάρεστες συνέπειες που μπορεί κανείς να υποστεί με τα λάθη που είναι πιθανό να διαπράξει χρησιμοποιώντας πιστωτική κάρτα για πρώτη φορά. Η πίστωση που είναι διαθέσιμη αρχικά δεν υπερβαίνει τα 2 με 5 δολ. Κάθε χρήστης υπόκειται σε διαρκή αξιολόγηση της φερεγγυότητάς του και χαρακτηρίζεται ως εξαιρετικός, καλός, ικανοποιητικός ή κακός.

Κάθε φορά που ολοκληρώνει την πληρωμή για μία αγορά του, η αξιολόγησή του βελτιώνεται ενώ αυξάνεται και η πιστοληπτική του ικανότητα. Η Kwedit αναζητά μάλιστα την ιδανική εξέλιξη του αλγόριθμού της με τρόπο που και να ενθαρρύνει τις αγορές αλλά και να μην κάνει τον χρεωμένο να θεωρεί την υπόθεσή του χαμένη.

Σε κάθε περίπτωση, οι επισφάλειες δεν αποτελούν αντικείμενο ιδιαίτερου προβληματισμού δεδομένου ότι η πλειοψηφία των εταιρειών που συνεργάζονται με την Kwedit πουλάνε άυλα, εικονικά αγαθά, και δεν υποφέρουν από πραγματικές οικονομικές απώλειες. Αλλωστε, πρόκειται για ένα ρίσκο που όλοι είναι διατεθειμένοι να πάρουν όταν το αντάλλαγμα είναι η πιο δελεαστική μορφή πώλησης -αυτή του τύπου «αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά». Μέχρι σήμερα, περισσότερα από 1.000 παιχνίδια που είναι διαθέσιμα online, συμπεριλαμβανομένων των FooPets και Puzzle Pirates, είναι συμβεβλημένα με το Kwedit.

Στο στόχαστρο και οι ενήλικοι «unbanked»
Ανήλικοι, αλλά και ενήλικοι, μπορούν να πραγματοποιήσουν διαδικτυακές αγορές άυλων αγαθών μέσω το «Kwedit Promise,» υποσχόμενοι δηλαδή να πληρώσουν αργότερα με μια σειρά από διαφορετικούς τρόπους -με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, ή αποστέλλοντας τα χρήματα με το ταχυδρομείο.

Προτείνεται, όμως, και ένας εναλλακτικός τρόπος πληρωμής. Κάθε χρήστης ηλικίας 13ων ετών και άνω μπορεί να εκτυπώσει ένα barcode και να πάει σε οποιοδήποτε κατάστημα λιανικής 7-Eleven όπου και θα πληρώσει με μετρητά. Ο υπάλληλος θα περάσει το barcode από σκάνερ και θα ενημερώσει τη βάση του Kwedit ότι η πληρωμή ολοκληρώθηκε.

Η Kwedit φιλοδοξεί να αξιοποιήσει το επιχειρησιακό μοντέλο που προβλέπει πληρωμή μέσω σκαναρισμένου barcode για την αγορά και άλλων αγαθών -όπως μικρά δώρα, ασφαλιστικά προϊόντα και χρόνος ομιλίας για τηλεφωνία VoIP. «Θέλουμε να καλύψουμε τις ανάγκες όλων αυτών που δεν διατηρούν τραπεζικές σχέσεις» δηλώνει ο αρμόδιος του Kwedit. «Αρκεί να είναι από 13 και πάνω».

Banker's Review (T. 016)

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Banker's Review Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778