Banker's Review Online - Τραπεζική Επικοινωνία 2000-2010

Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Strategy and Development

Τραπεζική Επικοινωνία 2000-2010

17 Ιουνίου 2010 | 11:38 Γράφει ο Επαμεινώνδας  Τσάκαλος Topics: Ένθετα

Τραπεζική Επικοινωνία 2000-2010

Έχει περάσει κάτι περισσότερο από μισός αιώνας από τότε που η διαφημιστική εταιρεία Γκρέκα δημιούργησε για λογαριασμό των τραπεζών και του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου μία καταχώριση με τίτλο «Το χρήμα που κοιμάται».

Η πρόκληση για τη συγκεκριμένη διαφήμιση ήταν να πείσει τους Έλληνες ότι είναι προτιμότερο να καταθέσουν τα χρήματά τους σε κάποια τράπεζα και δη «με τόκο 10% αφορολόγητο», όπως διατράνωνε η καταχώριση, παρά να τα κρατήσουν κρυμμένα στο σπίτι ή στο γραφείο.

Εν έτη 2010, οι ομοιότητες με εκείνη την εποχή φαντάζουν, μα είναι κιόλας, πολλές. Τότε, η χώρα προσπαθούσε να ορθοποδήσει από τα δεινά της κατοχής και του εμφυλίου πολέμου. Σήμερα, οι συνθήκες είναι εξίσου δυσάρεστες αφού, σε κλίμα έντονης αβεβαιότητας, καλείται ο λαός να βιώσει μια επώδυνα μακροχρόνια πολιτική λιτότητας και στερήσεων. Είναι προφανές, λοιπόν, ότι η τραπεζική επικοινωνία οφείλει να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα και να αφήσει πίσω της την (πρόσφατη) εποχή που ήταν πιο ανάλαφρη και το χιούμορ αποτελούσε βασικό συστατικό της.

«Μεγαλύτερη πρόκληση από την απλότητα και την αμεσότητα δεν υπάρχει. Δυστυχώς αυτός είναι ο εφιάλτης του δημιουργού.
Να εξηγήσει πειστικά έννοιες και προϊόντα με απλό τρόπο», επισημαίνει ο Θεόφιλος Κωτσίδης, Managing Partner της Tempo OMD. Πράγματι, είναι σημαντική αυτή η πρόκληση. Δεν είναι, όμως, ούτε η μοναδική -και ενδεχομένως- ούτε η μεγαλύτερη. Και αυτό γιατί η τραπεζική επικοινωνία είναι υποχρεωμένη να πορευτεί πια ανάμεσα στις συμπληγάδες των μειωμένων διαφημιστικών κονδυλίων και του κλίματος δυσπιστίας που έχει δημιουργηθεί.

Τι επιφυλάσσει άραγε η επόμενη μέρα; Και ποια θα είναι η συμβολή της επικοινωνίας στη βελτίωση της εικόνας των χρηματοπιστωτικών οργανισμών; Κρίνοντας με βάση το αξιόλογο έργο που επιτελεί εδώ και πολλά χρόνια η ελληνική διαφήμιση, η απάντηση δεν μπορεί παρά να είναι «ναι, θα είναι καθοριστική». Με μία ευχή, όμως: να μην χρειαστεί κάποτε να πείσει ξανά τους Έλληνες να «ξεθάψουν» τα (όποια) χρήματά τους από το στρώμα...

Διαβάστε ακόμή: Τραπεζική επικοινωνία:Χτες, σήμερα, αύριο

Banker's Review (T. 016)

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Banker's Review Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778