Banker's Review Online - Female Economy: Γυναίκες στα πρόθυρα τραπεζικής κρίσης

Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Female Economy: Γυναίκες στα πρόθυρα τραπεζικής κρίσης

26 Μαΐου 2010 | 11:06 Γράφει η Ειρήνη  Γκίνη Topics: Retail

Female Economy: Γυναίκες στα πρόθυρα τραπεζικής κρίσης

Η εικόνα που έχουν οι γυναίκες για τις τράπεζες είναι λίγο χειρότερη από αυτήν που έχουν για τις ταινίες δράσης με τον Στίβεν Σιγκάλ. Σύμφωνα με τις έρευνες, οι γυναίκες αντιμετωπίζουν περιφρόνηση και εξυπηρέτηση χαμηλής ποιότητας από τις τράπεζες. Μπορεί να γίνει κάτι για να αλλάξει αυτή η κατάσταση;

Οι γυναίκες σήμερα αποτελούν ένα από τα πιο δυναμικά κομμάτια τόσο του παγκόσμιου ανθρώπινου δυναμικού, όσο και του καταναλωτικού κοινού. Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα που διεξήγαγε το Boston Consulting Group το 2008, με τίτλο The Boston Consulting Group Global Inquiry into Women, ένας δις γυναίκες «κατεβαίνουν» δυναμικά στον εργασιακό στίβο, ενώ ελέγχουν 20 τρις δολάρια, ως ποσοστό της παγκόσμιας καταναλωτικής δαπάνης -ποσό που, μέσα στα επόμενα χρόνια, αναμένεται αν ανέλθει στα 28 τρις.

Τι άλλο θα μπορούσαν να ζητήσουν οι -παντοδύναμες πλέον- γυναίκες; Απ’ ότι φαίνεται, λίγη περισσότερη κατανόηση και διάθεση για καλύτερη συνεργασία εκ μέρους των τραπεζών. Η έρευνα του Boston Consulting Group καταδεικνύει ότι οι τράπεζες, μαζί με τα νοσοκομεία και τις εταιρείες διάθεσης διαρκών καταναλωτικών αγαθών, είναι οι φορείς που απογοητεύουν συστηματικά τις γυναίκες, όσον αφορά την προσέγγισή τους προς αυτές.

Οπως καταδεικνύει χαρακτηριστικά η έρευνα, οι γυναίκες κάτω των 50 ετών προτιμούν κατά κύριο λόγο να πραγματοποιούν τις τραπεζικές συναλλαγές τους online, θεωρώντας ότι οι τραπεζικοί υπάλληλοι δεν κατανοούν τις ανάγκες τους, καθώς και ότι απαιτείται πολύς χρόνος για να πάρουν την πληροφόρηση και την εξυπηρέτηση που επιθυμούν.

Τα ευρήματα της έρευνας του Boston Consulting Group επιβεβαιώνει για την Ελλάδα και η σχετική έρευνα της Focus Bari, η οποία διεξήχθη τον περασμένο Φεβρουάριο σε δείγμα 800 ελληνίδων: το ποσοστό των ελληνίδων που δηλώνει ικανοποιημένο από τον τρόπο με τον οποίο τα τραπεζικά προϊόντα καλύπτουν τις ανάγκες τους ανέρχεται στο 31% - τη στιγμή που το μέσο ποσοστό στην Ευρωπαϊκή Ενωση εκτιμάται στο 46%.

«Girl talk»
Πού οφείλεται το «ρήγμα» εμπιστοσύνης στις σχέσεις τραπεζών και γυναικείου κοινού; Σύμφωνα με την έρευνα του Boston Consulting Group, τα σημαντικότερα λάθη που κάνουν οι τράπεζες, όταν εξυπηρετούν γυναίκες, εντοπίζονται στην επικοινωνία τους προς αυτές και είναι:

  • Υποτίμηση των γυναικών.

«Οι περισσότεροι τραπεζικοί υπάλληλοι με αντιμετωπίζουν σαν κοριτσάκι που ψάχνει κουμπαρά για το χαρτζιλίκι του», δηλώνει η 51χρονη οικονομική αναλύτρια (!) Karen στην έρευνα του Boston Consulting Group. Η Karen δεν είναι η μόνη, καθώς οι γυναίκες εμφανίζονται απογοητευμένες από τον υποτιμητικό τρόπο με τον οποίο τις αντιμετωπίζουν οι τράπεζες. Μάλιστα, δεν δίστασαν να αναφέρουν περιστατικά, στα οποία οι τραπεζικοί υπάλληλοι απευθύνονταν σε άντρες που μπορεί να συνοδεύουν τις γυναίκες πελάτισσες στα τραπεζικά καταστήματα (ως συγγενείς, σύντροφοι ή απλοί φίλοι), ακόμα κι αν η οικονομική απόφαση λαμβάνεται 100% από τη γυναίκα.

Τα ευρήματα του Boston Consulting Group επιβεβαιώνει έρευνα της εταιρείας Oxygen (πραγματοποιήθηκε το 2007), η οποία καταδεικνύει ότι τα δύο τρίτα των γυναικών εκτιμούν ότι γνωρίζουν πολύ περισσότερα για τα οικονομικά απ’ ότι εκτιμά η κοινή πεποίθηση, το 44% των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα πιστεύει ότι οι εκπρόσωποι των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων δεν τις εκτιμούν όσο θα έπρεπε, ενώ μία στις τέσσερις γυναίκες δήλωσε ότι οι διαφημίσεις τραπεζικών προϊόντων υποτιμούν έμμεσα τις γυναίκες.

Η στα όρια της απαξίωσης συμπεριφορά προς τις γυναίκες ενδεχομένως έχει τις ρίζες της στις πεποιθήσεις μεγαλύτερων σε ηλικία υπαλλήλων, οι οποίοι αδυνατούν να καταλάβουν ότι, σήμερα, πολλές γυναίκες κερδίζουν περισσότερα χρήματα από τους συνομήλικούς τους άνδρες, έχουν σημαντική αγοραστική δύναμη, και παίρνουν μόνες τους τις οικονομικές τους αποφάσεις, ακόμα κι αν βρίσκονται σε έγγαμη ή μη σχέση με άνδρα.

Ως εναλλακτική εξήγηση προβάλλεται το ότι οι τραπεζικοί υπάλληλοι, πολλές φορές, εκλαμβάνουν τις πολλές ερωτήσεις των γυναικών γύρω από ένα χρηματοοικονομικό προϊόν ως άγνοια και μειωμένη αντίληψη. Η παρατήρηση αυτή μας οδηγεί στο δεύτερο σημαντικό λάθος των τραπεζών, που δεν είναι άλλο από...

  • Πολυπλοκότητα στην επικοινωνία προς τις γυναίκες.

Έχει ειπωθεί κατά καιρούς ότι αν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα είχαν επικεφαλής γυναίκες, η παγκόσμια οικονομική κρίση δεν θα είχε συμβεί ποτέ. Η διαπίστωση αυτή οφείλεται στο ότι οι γυναίκες είναι πιο συντηρητικές από τη φύση τους, και επιφυλακτικές να επενδύσουν σε ένα προϊόν, του οποίου τη φύση δεν κατανοούν - μπορείτε τώρα να φανταστείτε πώς θα ήταν τα πράγματα στην παγκόσμια οικονομία αν οι γυναίκες επικεφαλής των τραπεζών αρνούνταν να επενδύσουν στα περίπλοκα subprimes.

Προκειμένου να βεβαιωθούν ότι έχουν καταλάβει τα πάντα γύρω από τα τραπεζικά προϊόντα, οι γυναίκες συχνά κάνουν πολλές επεξηγηματικές ερωτήσεις, οι οποίες αντιμετωπίζονται με απροθυμία από τους τραπεζικούς υπαλλήλους, που θεωρούν ότι τις κάνουν από άγνοια.

Οι γυναίκες σήμερα αποτελούν ένα από τα πιο δυναμικά κομμάτια τόσο του παγκόσμιου ανθρώπινου δυναμικού, όσο και του καταναλωτικού κοινού. Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα που διεξήγαγε το Boston Consulting Group το 2008, με τίτλο The Boston Consulting Group Global Inquiry into Women, ένας δις γυναίκες «κατεβαίνουν» δυναμικά στον εργασιακό στίβο, ενώ ελέγχουν 20 τρις δολάρια, ως ποσοστό της παγκόσμιας καταναλωτικής δαπάνης -ποσό που, μέσα στα επόμενα χρόνια, αναμένεται αν ανέλθει στα 28 τρις.

Τι άλλο θα μπορούσαν να ζητήσουν οι -παντοδύναμες πλέον- γυναίκες; Απ’ ότι φαίνεται, λίγη περισσότερη κατανόηση και διάθεση για καλύτερη συνεργασία εκ μέρους των τραπεζών. Η έρευνα του Boston Consulting Group καταδεικνύει ότι οι τράπεζες, μαζί με τα νοσοκομεία και τις εταιρείες διάθεσης διαρκών καταναλωτικών αγαθών, είναι οι φορείς που απογοητεύουν συστηματικά τις γυναίκες, όσον αφορά την προσέγγισή τους προς αυτές.

Οπως καταδεικνύει χαρακτηριστικά η έρευνα, οι γυναίκες κάτω των 50 ετών προτιμούν κατά κύριο λόγο να πραγματοποιούν τις τραπεζικές συναλλαγές τους online, θεωρώντας ότι οι τραπεζικοί υπάλληλοι δεν κατανοούν τις ανάγκες τους, καθώς και ότι απαιτείται πολύς χρόνος για να πάρουν την πληροφόρηση και την εξυπηρέτηση που επιθυμούν.

Τα ευρήματα της έρευνας του Boston Consulting Group επιβεβαιώνει για την Ελλάδα και η σχετική έρευνα της Focus Bari, η οποία διεξήχθη τον περασμένο Φεβρουάριο σε δείγμα 800 ελληνίδων: το ποσοστό των ελληνίδων που δηλώνει ικανοποιημένο από τον τρόπο με τον οποίο τα τραπεζικά προϊόντα καλύπτουν τις ανάγκες τους ανέρχεται στο 31% - τη στιγμή που το μέσο ποσοστό στην Ευρωπαϊκή Ενωση εκτιμάται στο 46%.

«Girl talk»
Πού οφείλεται το «ρήγμα» εμπιστοσύνης στις σχέσεις τραπεζών και γυναικείου κοινού; Σύμφωνα με την έρευνα του Boston Consulting Group, τα σημαντικότερα λάθη που κάνουν οι τράπεζες, όταν εξυπηρετούν γυναίκες, εντοπίζονται στην επικοινωνία τους προς αυτές και είναι:

  • Υποτίμηση των γυναικών.

«Οι περισσότεροι τραπεζικοί υπάλληλοι με αντιμετωπίζουν σαν κοριτσάκι που ψάχνει κουμπαρά για το χαρτζιλίκι του», δηλώνει η 51χρονη οικονομική αναλύτρια (!) Karen στην έρευνα του Boston Consulting Group. Η Karen δεν είναι η μόνη, καθώς οι γυναίκες εμφανίζονται απογοητευμένες από τον υποτιμητικό τρόπο με τον οποίο τις αντιμετωπίζουν οι τράπεζες. Μάλιστα, δεν δίστασαν να αναφέρουν περιστατικά, στα οποία οι τραπεζικοί υπάλληλοι απευθύνονταν σε άντρες που μπορεί να συνοδεύουν τις γυναίκες πελάτισσες στα τραπεζικά καταστήματα (ως συγγενείς, σύντροφοι ή απλοί φίλοι), ακόμα κι αν η οικονομική απόφαση λαμβάνεται 100% από τη γυναίκα.

Τα ευρήματα του Boston Consulting Group επιβεβαιώνει έρευνα της εταιρείας Oxygen (πραγματοποιήθηκε το 2007), η οποία καταδεικνύει ότι τα δύο τρίτα των γυναικών εκτιμούν ότι γνωρίζουν πολύ περισσότερα για τα οικονομικά απ’ ότι εκτιμά η κοινή πεποίθηση, το 44% των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα πιστεύει ότι οι εκπρόσωποι των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων δεν τις εκτιμούν όσο θα έπρεπε, ενώ μία στις τέσσερις γυναίκες δήλωσε ότι οι διαφημίσεις τραπεζικών προϊόντων υποτιμούν έμμεσα τις γυναίκες.

Η στα όρια της απαξίωσης συμπεριφορά προς τις γυναίκες ενδεχομένως έχει τις ρίζες της στις πεποιθήσεις μεγαλύτερων σε ηλικία υπαλλήλων, οι οποίοι αδυνατούν να καταλάβουν ότι, σήμερα, πολλές γυναίκες κερδίζουν περισσότερα χρήματα από τους συνομήλικούς τους άνδρες, έχουν σημαντική αγοραστική δύναμη, και παίρνουν μόνες τους τις οικονομικές τους αποφάσεις, ακόμα κι αν βρίσκονται σε έγγαμη ή μη σχέση με άνδρα.

Ως εναλλακτική εξήγηση προβάλλεται το ότι οι τραπεζικοί υπάλληλοι, πολλές φορές, εκλαμβάνουν τις πολλές ερωτήσεις των γυναικών γύρω από ένα χρηματοοικονομικό προϊόν ως άγνοια και μειωμένη αντίληψη. Η παρατήρηση αυτή μας οδηγεί στο δεύτερο σημαντικό λάθος των τραπεζών, που δεν είναι άλλο από...

  • Πολυπλοκότητα στην επικοινωνία προς τις γυναίκες.

Έχει ειπωθεί κατά καιρούς ότι αν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα είχαν επικεφαλής γυναίκες, η παγκόσμια οικονομική κρίση δεν θα είχε συμβεί ποτέ. Η διαπίστωση αυτή οφείλεται στο ότι οι γυναίκες είναι πιο συντηρητικές από τη φύση τους, και επιφυλακτικές να επενδύσουν σε ένα προϊόν, του οποίου τη φύση δεν κατανοούν - μπορείτε τώρα να φανταστείτε πώς θα ήταν τα πράγματα στην παγκόσμια οικονομία αν οι γυναίκες επικεφαλής των τραπεζών αρνούνταν να επενδύσουν στα περίπλοκα subprimes.

Προκειμένου να βεβαιωθούν ότι έχουν καταλάβει τα πάντα γύρω από τα τραπεζικά προϊόντα, οι γυναίκες συχνά κάνουν πολλές επεξηγηματικές ερωτήσεις, οι οποίες αντιμετωπίζονται με απροθυμία από τους τραπεζικούς υπαλλήλους, που θεωρούν ότι τις κάνουν από άγνοια.


Ροζ στερεότυπα
Πριν από μερικά χρόνια, ο Kevin Devine, γενικός διευθυντής του VMR Investment Fund, είχε την «καινοτομική» ιδέα να λανσάρει το Women’s World fund, το οποίο περιλάμβανε μετοχές εισηγμένων στο χρηματιστήριο οίκων μόδας, όπως οι Escada και Dior, της Procter & Gamble, αλλά και της εταιρείας καλλυντικών L’ Oreal. Ποια η πορεία του Women’s World Fund στην αγορά; Καταστροφική. Τι μάθημα μπορούν να πάρουν οι τράπεζες από το «πάθημα» του Kevin Devine;

Οτι φιλική προς τις γυναίκες συμπεριφορά δεν αποτελούν (μόνο) οι ροζ μπροσούρες, τα συνδεδεμένα με την μόδα χρηματοοικονομικά προϊόντα και τα προνόμια σε καταστήματα παπουτσιών. Γιατί οι γυναίκες βγάζουν λεφτά, και δεν τα ξοδεύουν αποκλειστικά για την εξωτερική τους εμφάνιση.

Ενα από τα μεγαλύτερα στερεοτυπικά λάθη στα οποία προβαίνουν, όχι μόνο οι τράπεζες, αλλά και πολλές από τις άλλες επιχειρήσεις που απευθύνονται στο γυναικείο κοινό, είναι η σύνδεση του γυναικείου φύλου με το ακατάσχετο shopping. Στο σημείο αυτό, αξίζει βέβαια να αναφερθεί ότι, πολλά δείγματα της μέτα-φεμινιστικής pop κουλτούρας, όπως είναι η δημοφιλής αμερικάνικη τηλεοπτική σειρά «Sex and the City» ή το βιβλίο «Το ημερολόγιο της Μπρίτζετ Τζόουνς» της Ελεν Φίλντινγκ, ενίσχυσαν την άποψη ότι η γυναικεία χειραφέτηση πάει χέρι-χέρι με ντουλάπες γεμάτες από ακριβά ρούχα και αξεσουάρ.

Ως αποτέλεσμα της σύνδεσης της γυναικείας οικονομικής δύναμης με τον υπερκαταναλωτισμό, πολλές τράπεζες θεωρούν ότι προσεγγίζουν ικανοποιητικά το γυναικείο κοινό προσφέροντας ροζ πιστωτικές κάρτες, που παρέχουν προνόμια σε καταστήματα ρούχων και παπουτσιών. Η πραγματικότητα είναι κάπως διαφορετική, ακόμα και στη χώρα μας: σύμφωνα με την έρευνα της Focus Bari «Γυναίκες και τραπεζικά προϊόντα», η οποία πραγματοποιήθηκε κατά το διάστημα Μάρτιος-Σεπτέμβριος 2009, μόλις το 19% των γυναικών έχουν στην κατοχή τους πιστωτική κάρτα, ενώ το ποσοστό των γυναικών που έχουν καταναλωτικό δάνειο βρίσκεται ακόμα πιο χαμηλά, στο 10%.

Αντίθετα, το 50% των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα της Focus Bari, έχουν στην κατοχή τους λογαριασμό καταθέσεων. Είναι χαρακτηριστικό ότι, ακόμα και στο καταναλωτικά δυναμικό κομμάτι του γυναικείου πληθυσμού, ηλικίας 25-44 ετών, που εμφανίζει υψηλότερα ποσοστά κατοχής πιστωτικής κάρτας (23%, ενώ οι γυναίκες 18-24 και 45-70 κατέχουν πιστωτική κάρτα σε ποσοστό 6% και 19% αντίστοιχα), ο λογαριασμός καταθέσεων είναι και πάλι το δημοφιλέστερο τραπεζικό προϊόν, καθώς χρησιμοποιείται από το 52% των γυναικών ηλικίας 25-44 ετών.

Η έρευνα της Focus Bari αποδεικνύει περίτρανα ότι οι τράπεζες που βλέπουν τις γυναίκες ως υπερκαταναλωτικά και συβαριτικά «μυρμήγκια», αντί για «σώφρονες» τζίτζικες, μάλλον έχουν ξεκινήσει στραβά την επικοινωνία τους μαζί τους.

Female best practices
Τελικά, τι είναι αυτό που οι γυναίκες ζητούν από τις τράπεζες; Είναι δόκιμο να μιλάμε για «ειδική» μεταχείριση των γυναικών, όταν η σωστή επικοινωνία προς αυτές βασίζεται στην ίση με τους άντρες μεταχείριση και την ακύρωση των στερεοτύπων;

Η αλήθεια είναι ότι οι γυναίκες αντιμετωπίζουν διαφορετικά το θέμα των χρημάτων απ’ ότι οι άντρες, χωρίς αυτό όμως να αποτελεί λόγο για υποτιμητική συμπεριφορά και φυλετικές διακρίσεις από την μεριά των τραπεζών. Το κύριο σημείο διαφοροποίησης της οικονομικής συμπεριφοράς των γυναικών, από αυτής των ανδρών, έγκειται στο ότι οι γυναίκες δεν ενδιαφέρονται να αποθησαυρίζουν χρήματα απλά για να βλέπουν την περιουσία τους να αυξάνεται, αλλά βλέπουν τα χρήματα ως ένα τρόπο για να βελτιώσουν τόσο τη δική τους ζωή, όσο και αυτή της οικογένειάς τους.

Επίσης, όπως προαναφέρθηκε, οι γυναίκες δεν εντυπωσιάζονται από πολύπλοκα χρηματοοικονομικά προϊόντα. Αυτό λοιπόν που ζητάνε από τις τράπεζες είναι συμβούλους που θα αντιλαμβάνονται την ανάγκη τους για απλότητα στην επικοινωνία και τις προτάσεις προϊόντων, και μακροπρόθεσμη σταθερότητα στα οικονομικά τους.

Η έρευνα του Boston Consulting Group παρουσιάζει τέσσερις περιοχές στις οποίες οι τράπεζες μπορούν να παρέξουν ανωτέρου επιπέδου υπηρεσίες προς τις γυναίκες:

  • Έξοδα νοικοκυριού. Οι τράπεζες μπορούν να αναπτύξουν υπηρεσίες και προϊόντα, τα οποία θα βοηθούν τις γυναίκες να ελέγχουν τα έξοδα του νοικοκυριού και να πραγματοποιούν με μεγαλύτερη ευκολία πληρωμές που συνδέονται με αυτά.
  • Χρηματοοικονομική εκπαίδευση. Οι γυναίκες έχουν ανάγκη από εργαλεία και εφαρμογές που θα τις βοηθήσουν να αυξήσουν τις γνώσεις τους σε budgeting, αποταμίευση και μακροπρόθεσμό οικογενειακό σχεδιασμό.
  • Χρηματοοικονομικές συμβουλές. Υπάρχει σημαντικό περιθώριο βελτίωσης στον τρόπο με τον οποίο οι τράπεζες αντιμετωπίζουν τις γυναίκες, αρχής γενομένης με την παροχή συμβουλών προς αυτές, από ανθρώπους που θα τις αντιμετωπίζουν ως ίσες με τους άνδρες, και τους συμπεριφέρονται με σεβασμό.
  • Οικονομικές λύσεις για παιδιά. Οι τράπεζες έχουν πολλά να κερδίσουν από τις γυναίκες αν επενδύσουν σε λύσεις που απευθύνονται σε παιδιά, όπως ασφαλίσεις ανηλίκων και εργαλεία χρηματοοικονομικής εκπαίδευσης παιδιών.

Οι «στιγμές της αλήθειας» (όπως έχουν επικρατήσει να λέγονται στο marketing οι ευκαιρίες προσέγγισης ενός πελάτη) στη σχέση τραπεζών-γυναικών είναι πολλές και εμφανίζονται όταν μια γυναίκα ανοίγει τον πρώτο της τραπεζικό λογαριασμό, αποκτά την πρώτη της πιστωτική κάρτα, πιάνει την πρώτη της δουλειά, παντρεύεται, αγοράζει σπίτι, ξεκινά τη δική της οικογένεια, παίρνει προαγωγή, χωρίζει ή χηρεύει. Είναι γεγονός ότι οι τράπεζες δεν φροντίζουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις επαφές τους με το γυναικείο κοινό.

Ίσως, όμως, αρχίσουν να σκέφτονται διαφορετικά, μόλις αντιληφθούν ότι, σύμφωνα με τις έρευνες, οι τράπεζες που θα πετύχουν να χτίσουν καλή σχέση με γυναίκες, των οποίων η καριέρα (και κατά συνέπεια η οικονομική κατάσταση) παίρνει την ανιούσα, έχουν εξασφαλίσει το loyalty των γυναικών αυτών, διατηρώντας τις ως πελάτες, ακόμα κι όταν αυτές ανελίσσονται σε σημαντικότερες εισοδηματικές τάξεις.

Banker's Review (T. 016)
« 1 2 »

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Banker's Review Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Συγχωνεύσεις και εξαγορές

Private banking

Πιστωτική κρίση

Credit Risk management

Enterprise risk management

Best work place

Multichannel Strategy

Innovation

International Banking

Outsourcing

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778